Klienci Play zadowoleni z MNP

Tak wynika z badań przeprowadzonych przez Play i opublikowanych na oficjalnym blogu operatora. Jak podaje Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play, 92 proc. klientów uznało przebieg procesu przenoszenia numerów za bezproblemowy. Taki sam procent osób oceniło pozytywnie komunikaty otrzymywane w trakcie trwania operacji. Za najistotniejszy czynnik w MNP abonenci uznali czas. Tempo przenoszenia numeru akceptuje 89 proc. abonentów. Szczegółowe wyniki badań są dostępne na

blogplay.pl. Play jako pierwszy z operatorów umożliwił klientom zmianę operatora podczas jednej wizyty. Miło nam, że od strony technicznej mamy w tym swój udział.

You May Also Like

Zielone biuro

Nowoczesne firmy starają się uprzyjemnić pracę swoim pracownikom. Wszak spędzamy tu 1/3 doby. Są to różne pufy, pokoiki do rozmów w mniejszym gronie, tablice na ścianach i duża ilość zieleni.W TouK wdrażamy program MZB (chyba Miejskie Zag...Nowoczesne firmy starają się uprzyjemnić pracę swoim pracownikom. Wszak spędzamy tu 1/3 doby. Są to różne pufy, pokoiki do rozmów w mniejszym gronie, tablice na ścianach i duża ilość zieleni.W TouK wdrażamy program MZB (chyba Miejskie Zag...