Klienci Play zadowoleni z MNP

Tak wynika z badań przeprowadzonych przez Play i opublikowanych na oficjalnym blogu operatora. Jak podaje Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play, 92 proc. klientów uznało przebieg procesu przenoszenia numerów za bezproblemowy. Taki sam procent osób oceniło pozytywnie komunikaty otrzymywane w trakcie trwania operacji. Za najistotniejszy czynnik w MNP abonenci uznali czas. Tempo przenoszenia numeru akceptuje 89 proc. abonentów. Szczegółowe wyniki badań są dostępne na

blogplay.pl. Play jako pierwszy z operatorów umożliwił klientom zmianę operatora podczas jednej wizyty. Miło nam, że od strony technicznej mamy w tym swój udział.

You May Also Like

Touki na Confiturze 2013 – ciąg dalszy

Kolejna partia nagrań z konferencji została udostępniona. Wśród nich m.in. prezentacja Michała Trzaskowskiego o rozpoznawaniu oczekiwań klienta podczas prowadzenia projektu z wykorzystaniem ”zwinnych” metodyk projektowych oraz wystąpienie Macieja Próchniaka o możliwościach Slick, jednej z bibliotek w Scali.