Klienci Play zadowoleni z MNP

Tak wynika z badań przeprowadzonych przez Play i opublikowanych na oficjalnym blogu operatora. Jak podaje Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play, 92 proc. klientów uznało przebieg procesu przenoszenia numerów za bezproblemowy. Taki sam procent osób oceniło pozytywnie komunikaty otrzymywane w trakcie trwania operacji. Za najistotniejszy czynnik w MNP abonenci uznali czas. Tempo przenoszenia numeru akceptuje 89 proc. abonentów. Szczegółowe wyniki badań są dostępne na

blogplay.pl. Play jako pierwszy z operatorów umożliwił klientom zmianę operatora podczas jednej wizyty. Miło nam, że od strony technicznej mamy w tym swój udział.

You May Also Like

Nowe wydanie Technology Radar z ThoughtWorks!

Jeśli zastanawiasz się czy technologie i narzędzia, z którymi pracujesz są trendy, akceptowalne, a może są przeżytkiem, to koniecznie zajrzyj do najnowszego, lipcowego wydania Technology Radar wydawanego co jakiś czas przez ThoughtWorks.Może ...Jeśli zastanawiasz się czy technologie i narzędzia, z którymi pracujesz są trendy, akceptowalne, a może są przeżytkiem, to koniecznie zajrzyj do najnowszego, lipcowego wydania Technology Radar wydawanego co jakiś czas przez ThoughtWorks.Może ...

Touki na Confiturze 2013 – ciąg dalszy

Kolejna partia nagrań z konferencji została udostępniona. Wśród nich m.in. prezentacja Michała Trzaskowskiego o rozpoznawaniu oczekiwań klienta podczas prowadzenia projektu z wykorzystaniem ”zwinnych” metodyk projektowych oraz wystąpienie Macieja Próchniaka o możliwościach Slick, jednej z bibliotek w Scali.

“Dostawcy” zbierają pieniądze dla potrzebujących

Zatwituj #dostawcyfilm (lub #vendorsmovie dla wpisów angielskich) podczas 33rd Degree 4 charity, żeby wesprzeć cel konferencji. Za każdy twit z linkiem do naszego filmu o dostawcach, przekażemy 5,12 zł dla podopiecznych fundacji Szlachetna Paczka i Mam Marzenie!Tweet #vendorsmovie (or #dostawcyfilm in Polish posts) during the 33rd Degree 4 charity to support the cause of the conference. For each tweet with a link to our movie on vendors, we will donate PLN 5.12 to one of the following foundations: “Noble Box” or “I Have a Dream.”