Klienci Play zadowoleni z MNP

Tak wynika z badań przeprowadzonych przez Play i opublikowanych na oficjalnym blogu operatora. Jak podaje Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play, 92 proc. klientów uznało przebieg procesu przenoszenia numerów za bezproblemowy. Taki sam procent osób oceniło pozytywnie komunikaty otrzymywane w trakcie trwania operacji. Za najistotniejszy czynnik w MNP abonenci uznali czas. Tempo przenoszenia numeru akceptuje 89 proc. abonentów. Szczegółowe wyniki badań są dostępne na

blogplay.pl. Play jako pierwszy z operatorów umożliwił klientom zmianę operatora podczas jednej wizyty. Miło nam, że od strony technicznej mamy w tym swój udział.

You May Also Like

Run, TouK, run!

Only four days left. Since a few months two TouK teams have been training intensively to prepare themselves for the Accreo Ekiden 2014. Good luck!

HISE home page

Apache HISE has recenlty kickstarted and has a home page here: http://incubator.apache.org/hise/index.html.Apache HISE is Human Interactions Service Engine. It's an open source implementation of WS HumanTask specification.HISE proposal can be found her...Apache HISE has recenlty kickstarted and has a home page here: http://incubator.apache.org/hise/index.html.Apache HISE is Human Interactions Service Engine. It's an open source implementation of WS HumanTask specification.HISE proposal can be found her...