Agile UX – Confitura 2013

I już po tego rocznej confiturze… Odpowiadając na liczne zapytania po prezentacji “Agile UX – czyli jak połączyć zwinność z używalnością” zamieszczam poniżej zestaw materiałów do których nawiązywałem w trakcie prezentacji. W załączniku do tego wpisu znajdziecie też slajdy z prezentacji. Obawiam się, że nagranie z prezentacji może nie być udostępnione ze względu na problemy techniczne :( Kilka przydatnych linków:

User Interface (UX) Techniques – Janne Jul Jensen
Dave Nicolette – My personal agile journey
Advanced Common Sense
Agile UX – slajdy z prezentacji

P.S. Dzięki wielkie za feedback!

You May Also Like

Agile BI

Sztampowe podejście do tematu Business Intelligence to zbudowanie hurtowni danych, stworzenie procesów ETL i wdrożenie narzędzia (interfejsu użytkownika) do raportów i analiz. Jednakże oparta na relacyjnym modelu hurtownia danych nie radzi sobie ze wszystkimi klasami problemów, z którymi powinien poradzić sobie system wspierający podejmowanie decyzji biznesowych. Przykładem mogą tu być (na prawdę) bardzo duże ilości danych Tradycyjne rozwiązanie wymaga uprzedniego ustalenia jakiego rodzaju fakty będą podlegać późniejszej analizie. A przecież pomysł na wykorzystanie do budowania przewagi konkurencyjnej posiadanych (w pewnym momencie) informacji może przyjść nam do głowy później. Czy gromadząc dane musimy jakąś część informacji tracić? Czy możemy zbierać i szybko analizować dane, które nie mieszczą się w naszej hurtowni?Sztampowe podejście do tematu Business Intelligence to zbudowanie hurtowni danych, stworzenie procesów ETL i wdrożenie narzędzia (interfejsu użytkownika) do raportów i analiz. Jednakże oparta na relacyjnym modelu hurtownia danych nie radzi sobie ze wszystkimi klasami problemów, z którymi powinien poradzić sobie system wspierający podejmowanie decyzji biznesowych. Przykładem mogą tu być (na prawdę) bardzo duże ilości danych Tradycyjne rozwiązanie wymaga uprzedniego ustalenia jakiego rodzaju fakty będą podlegać późniejszej analizie. A przecież pomysł na wykorzystanie do budowania przewagi konkurencyjnej posiadanych (w pewnym momencie) informacji może przyjść nam do głowy później. Czy gromadząc dane musimy jakąś część informacji tracić? Czy możemy zbierać i szybko analizować dane, które nie mieszczą się w naszej hurtowni?