Klienci Play zadowoleni z MNP

Tak wynika z badań przeprowadzonych przez Play i opublikowanych na oficjalnym blogu operatora. Jak podaje Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play, 92 proc. klientów uznało przebieg procesu przenoszenia numerów za bezproblemowy. Taki sam procent osób oceniło pozytywnie komunikaty otrzymywane w trakcie trwania operacji. Za najistotniejszy czynnik w MNP abonenci uznali czas. Tempo przenoszenia numeru akceptuje 89 proc. abonentów. Szczegółowe wyniki badań są dostępne na

blogplay.pl. Play jako pierwszy z operatorów umożliwił klientom zmianę operatora podczas jednej wizyty. Miło nam, że od strony technicznej mamy w tym swój udział.

You May Also Like

JDay 2014 in Lviv sponsored by TouK

We're glad to announce that our company supports as a gold sponsor the JDay conference taking place in Ukraine on the 6th of September. Maciek Próchniak and Bartek Zdanowski from TouK will give thair presentations during the event.

Nowe wydanie Technology Radar z ThoughtWorks!

Jeśli zastanawiasz się czy technologie i narzędzia, z którymi pracujesz są trendy, akceptowalne, a może są przeżytkiem, to koniecznie zajrzyj do najnowszego, lipcowego wydania Technology Radar wydawanego co jakiś czas przez ThoughtWorks.Może ...Jeśli zastanawiasz się czy technologie i narzędzia, z którymi pracujesz są trendy, akceptowalne, a może są przeżytkiem, to koniecznie zajrzyj do najnowszego, lipcowego wydania Technology Radar wydawanego co jakiś czas przez ThoughtWorks.Może ...