Klienci Play zadowoleni z MNP

Tak wynika z badań przeprowadzonych przez Play i opublikowanych na oficjalnym blogu operatora. Jak podaje Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play, 92 proc. klientów uznało przebieg procesu przenoszenia numerów za bezproblemowy. Taki sam procent osób oceniło pozytywnie komunikaty otrzymywane w trakcie trwania operacji. Za najistotniejszy czynnik w MNP abonenci uznali czas. Tempo przenoszenia numeru akceptuje 89 proc. abonentów. Szczegółowe wyniki badań są dostępne na

blogplay.pl. Play jako pierwszy z operatorów umożliwił klientom zmianę operatora podczas jednej wizyty. Miło nam, że od strony technicznej mamy w tym swój udział.

You May Also Like

Będziemy na Confiturze

Konferencja, na którą wejściówki rozchodzą się w ciągu dwóch godzin. TouK towarzyszy jej jako sponsor od pierwszej edycji, a członkowie naszego zespołu coraz częściej goszczą także w roli prelegentów – nie inaczej będzie i w tym roku. Już 5 lipca w Kampusie Głównym Uniwersytetu Warszawskiego – Confitura!

GeeCON 2010 general impressions

GeeCON 2009 in Cracow was a wonderful experience, and this year Poznan held the conference. If you ever wonder whether GeeCON is worth the time and money, the answer is plain and simple: definitely yes. I'm not able to give you a full review this ti... GeeCON 2009 in Cracow was a wonderful experience, and this year Poznan held the conference. If you ever wonder whether GeeCON is worth the time and money, the answer is plain and simple: definitely yes. I'm not able to give you a full review this ti...