Klienci Play zadowoleni z MNP

Tak wynika z badań przeprowadzonych przez Play i opublikowanych na oficjalnym blogu operatora. Jak podaje Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play, 92 proc. klientów uznało przebieg procesu przenoszenia numerów za bezproblemowy. Taki sam procent osób oceniło pozytywnie komunikaty otrzymywane w trakcie trwania operacji. Za najistotniejszy czynnik w MNP abonenci uznali czas. Tempo przenoszenia numeru akceptuje 89 proc. abonentów. Szczegółowe wyniki badań są dostępne na

blogplay.pl. Play jako pierwszy z operatorów umożliwił klientom zmianę operatora podczas jednej wizyty. Miło nam, że od strony technicznej mamy w tym swój udział.

You May Also Like

GeeCON 2010

Zapraszamy na konferencję GeeCON 2010. TouK jest jednym ze sponsorów tej konferencji. Będzie można nas tam spotkać.

Warsjawa – hold your own workshop

Warsjava starts as soon as next month. This is your last chance to appear alongside Venkat Subramaniam – all you need to do is submit an interesting proposal of your own workshop (Call For Papers end on 12 September). Paweł Byszewski, Mateusz Kaczmarek and Dominik Przybysz from TouK have already taken this opportunity and joined the ranks of the speakers.