Klienci Play zadowoleni z MNP

Tak wynika z badań przeprowadzonych przez Play i opublikowanych na oficjalnym blogu operatora. Jak podaje Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play, 92 proc. klientów uznało przebieg procesu przenoszenia numerów za bezproblemowy. Taki sam procent osób oceniło pozytywnie komunikaty otrzymywane w trakcie trwania operacji. Za najistotniejszy czynnik w MNP abonenci uznali czas. Tempo przenoszenia numeru akceptuje 89 proc. abonentów. Szczegółowe wyniki badań są dostępne na

blogplay.pl. Play jako pierwszy z operatorów umożliwił klientom zmianę operatora podczas jednej wizyty. Miło nam, że od strony technicznej mamy w tym swój udział.

You May Also Like

Scalar – będziemy tam z ofertą pracy dla Was

Już w najbliższą sobotę – Scalar – bezpłatna konferencja dla wszystkich zainteresowanych Scalą. TouK ma przyjemność być jednym ze sponsorów wydarzenia. Podczas przerw będziemy rozglądać się za młodszym developerem Scali, więc jeśli jesteś zainteresowany pracą, wypatruj ludzi z TouK. This Saturday – Scalar – a free conference for funs and enthusiast of Scala. TouK has a pleasure to co-sponsor the event. During breaks we'll also look out for a junior Scala developers, so if you're interested, look out for TouK people.